Колеги, преди няколко дена вентилатора на парното спря да духа. . . Проверих тези бушони - ок са. . . А като пусна директен плюс от акумулатора към вентилатора си върти - значи той самия е наред. . .
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вентилатора на парното не работи. . .
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщениеБушона е ок, а релето размених със съседно за проба и няма резултат - вентилатора си стачкува. . . Други идеи. . .
Освен предпазителите F5, F7, F13 и F19 в таблото под волана, провери и предпазителя и двете релета в блока в багажника:
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Релето в двигателния отсек си цъка когато дам на контактр както и двете релета отзад. . . И бушона е наред. . . А може ли управлението на климатроника да е повредено - разкрих го и го изключих според инструкцията от снимката, давам на контакт и климата изобщо не се активира - изписва OFF. . . А забелязах, че е сменяно - на кутийката има маркировка като от автоморга - марка и модел написани с боя - значи е правило проблем в миналото. . .
Comment
-
Не, няма напрежение на червения кабел към вентилатора когато дам на контакт. . . Затова го прекъснах и го свързах директно към плюса на акумулатора. . . Тогава без да е на контакт също не тръгва, а щом включа на контакт се задейства нормално, и дори степените си работят без проблем. . . Всъщност в общи линии е това - само плюсът на вентилатора някъде се губи. . . То като последно решение това и ще направя - един директен кабел и всичко ще е ок. . .
Comment
-
+12V на червения кабел на буксата на вентилатора трябва да дойдат от релето T8 за което писах в пост №5. Накратко - ако допуснем, че релето е изправно, то някъде е прекъсната веригата между неговия извод 87 и пина с червения кабел от буксата на вентилатора. Извади релето и премери дали има +12V (постоянно) на извод 30 на релето.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment